Geziler

Yeni rotamız büyülü şehir: TRANSİLVANYA Prof. Dr. Özlem Kumrular ve Dr. Pelin Batu ile Avrupa'nın en eski ve en görkemli şatolarına yolculuk...
Büyülü Transilvanya bölgesinde Ortaçağ'ın gizemini yaşatan, rüya gibi bir dünyaya gidiyor, zaman makinasına biniyoruz.
Sisli dağlar ardına saklanan, Ortaçağ romanslarından çıkmış gibi heybetlerini sunan muhteşem taş şatolar ve içlerindeki sıra dışı müzelerde başka bir zamana yolculuğa çıkıyoruz. Drakula’nın şatosunda Pelin Batu’dan vampirlerin efsanevi tarihini dinliyoruz. Şarap tadımı yaparken Özlem Kumrular’dan şarap tarihini, bölgenin şarap ve yemek kültürünü ve tarihini dinliyoruz. *Bu gezi TÜRSAB A sınıfı seyahat acentası Bluecat Travel 13551 tarafından gerçekleştirilmektedir.

Prof.Dr.Özlem Kumrular ile kralların ülkesi Fas’a gidiyoruz.. Sevgililer Günü’nde egzotizm! ‘Kazablanca’ fiminin müthiş sahnelerinden birinin geçtiği ‘Rick’s Cafe’de akşam yemeği ile ilk gece Kazablanca’dayız.. Ardından başkent Rabat. Meknes, Fes şehirlerine ve tren yolculuğu ile Marakeş’e varıyoruz. Atlas Dağları’nda Jeep Safari Turu ile gezimizi taçlandırıyoruz. Renklerin, seslerin, ışıltıların, kokuların bir biriyle kavuştuğu ülke... Dağların, denizlerin, çöllerin sarıldığı, tarihin, müziğin, edebiyatın, sinemanın egzotik buluşması. Mimarinin baş döndürdüğü, pazarların büyülediği, yemeklerin hafızada yer ettiği ülke. Filmler, kitaplar, şarkılarda ölümsüzleşen egzotizmin nirengi noktasına gidiyoruz. Sinema, edebiyat, tarih... Sanat tarihi, gastronomi... Bu gezi TURSAB A sınıfı 3661 numaralı seyahat acentesi DNA Turizm Org. Rek. ve İletişim Hiz. Ltd. Şti. tarafından gerçekleştirilmektedir.

Yeni rotamız Bulgaristan! Trakların izindeyiz..
Prof.Dr.Özlem Kumrular ile Kulerlandia Maske Festivaline katılıyoruz.. Yambol, Kibele, Nesebar, Burgas.. Bölgeyi didiik didik ediyoruz.. Tunca Nehri kıyısında yürümek, Termopolis’i ziyaret etmek, Burgas şehri, Aya Yorgi Kilisesi, Antik Tiyatro, eski Nesebar evleri, Sarmaşık Köyü… Tarih, ikonografi, sanat tarihi…
Gezimiz TURSAB 12873 numaralı Ecrin Turizm Acentesi ile gerçekleştirilmektedir.